CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, September 11, 2007

Hard at Work

Okay, before you watch the video, you need to know that when I told you about my grandpa and a friend/a person who mows the lawn at the restaurant. That friend/lawn mower(ha ha..lawn mower, I'm so mean) is the same person. Not that you think there are 3 people but you only see two.



We are getting a new fence so right now Cody sleeps in the Electric Fence pasture. He likes it here much better than where he was at Pee Wee. I wish we could save all the horses from Pee Wee, but we can't, so I hope others do save. My friend, Michaela, wants to get a horse, and she wants to save one from Pee Wee. They also have good, trained horses for sale, not just untrained horses. Well, I was being told that I should put up a video so now I did. It's sorta stupid, but what the heck, at least you see what's going on! Later I'll post a picture of the shed, which is where I keep all my horsie stuff. So long!!

Anika

PS - do you like my slide?!

7 commentios:

Rachel said...

How nice of you guys to save a horse! Cody is really handsome, and very lucky to be with you guys!

Anonymous said...

That looks great!!! He is so cute. I'm glad I can see everything! Even though I'll see it "live", soon!!! Yey!

Anonymous said...

Hallo Anika,was hast Du für einen schönen Blog;es freut mich darin zu lesen und die Fotos zu sehen.
Schade,dass Du alles in englisch schreibst,versteh da nicht arg viel,Bruchteile halt.Vielleicht,wenn es Deine Zeit erlaubt schreibst Du für mich mal was auf Deutsch:-)
Das mit dem Pferd hat mich sehr gerührt,Oma erzählte mir das gestern ausführlich am Telefon,wusste nix davon.
Ich dachte es ist ein Pony aber das ist ja ein richtig ausgewachsenen Pferd,wie alt ist es wie heisst es?Eine Stute oder ein Hengst?
Es würde mich sehr freuen wenn Du mir mehr von dem Pferd berichten würdest,wenn Du magst und Zeit hast Anika.Auch wie es Dir dabei geht,wie Du Dich fühlst seit es in Deinem Leben ist.
Wie wäre es wenn wir 2 mailen würden zusammen?Könntest Du Dir das vorstellen mit "Tante JUtta zu schreiben?"
Vor vielen vielen Monaten dachte ich daran mit Dir Kontakt aufzunehmen,fragte auch Deine Mama deswegen.Am End ist nun die Zeit gekommen das wir das gemeinsam machen,ja?
Würde mich wirklich freuen,hab kein Patenkind,hätte gerne eins,so ein goldisches Mädchen wie Dich:-)
Überleg es Dir in aller Ruhe ok?
Ich bin ab morgen in Kiedrich eine Woche,da wohl eher nicht viel am Pc aber ich erwarte Deine Antwort in einer Woche mit Freude.
Also dieser Blog von Dir ist so schön,bis ins Detail mit Liebe gemacht.Wenn man die Maus bewegt kommt ein Pferdekopf,wahnsinn was man da alles machen kann.
Würde gerne auch was von Dir lernen am End gelle.

Ich wünsche Dir und Euch allen ein gutes erfolgreiches Oktoberfest,sicher viel Arbeit aber Volker sieht es von oben wie Ihr Euch alle bemüht darum.
Gruss an Mama Bianca Carina Tobias an Dein Pferd und besonders an Dich

Jutta

Gudl said...

http://babelfish.altavista.com/

Jutta, wenn du auf diese Seite gehst, kannst du Anikas (oder andere) Eintraege darein kopieren und dann unten waehlen
'from english to german'
u dann wird der Text uebersetzt.
Sind zwar kl. Fehler drin,aber generel wirst du es verstehen! Viel Glueck.

Allen said...

what was corina (I think I might of spelled that wrong) doing with the a broom? Anyway cool movie!

Anika said...

Allen- She was starting to sweep....but as you can tell...she gave up on that. :-) oh, you almost had it- C A R I N A

ROro said...

Anika! I like your slide a lot!